Комплексная автоматизация технологических процессов
  Подписка  
  Главная
  Черная металлургия
  Цветная металлургия
  Ферросплавы
  Сырье
  Tрубы
  Машиностроение
  Химия
  Логистика
  Tендеры/Закупки
  Цены
Навігатор
· Про передплату
· Запит на передплату
· Огляди ринку
· Архів
· Пошук
· Написати нам
· Вихід
Вхід
Логин

Пароль

Пошук


Архів (за датою)
Выбрать из календаря
Реклама
Новини: БМК: дефіцит металопрокату у Калінінграді зберігається



До старих проблем при доставці металопрокату до Калінінградської області морем додалися нові, пише "Новий Калінінград". Про це заявив голова "Балтійського металообробного кластеру" (БМК) Олег Чернов. Бізнесмен опублікував докладний огляд ситуації з логістикою на своїй сторінці у соцмережі.
      «Вже другий будівельний сезон ми справді намагаємось пристосовуватися до режиму острівної економіки. І не можу сказати, що все виходить. На жаль, поки що ми отримали не діючий логістичний механізм, а нових монополістів в особі наших морських експедиторів», — написав Чернов.
      Він зазначив, що на сьогодні єдиний функціонуючий логістичний ланцюжок для калінінградських металообробників — перевезення суховантажами. При цьому експедитори, за його словами, самостійно визначають, що буде завантажено на судно і часто віддають пріоритет контейнерним вантажам. Метал може чекати черги на відвантаження три-чотири тижні, заявив голова БМК. «Наш провідний будівельник і виробник металоконструкцій — компанія „СТРІМ Проект“ — зазначає, що доставляє до порту 400-800 тонн металу та МК (металоконструкцій, — прим. „Нового Калінінграду“) на місяць, а суду останнім часом вивозять лише 200 -400 тонн їхнього вантажу. При цьому колеги періодично не знають, що саме дійде до Калінінграда», — написав Олег Чернов.
      Бізнесмен також повідомив про складнощі під час доставки металоконструкцій до суден залізницею. Він додав, що початкові кошториси підрядників регіональних будівництв «розповзаються через фактичні тарифи та терміни на транспортування». Металообробникам доводиться «заздалегідь вгадувати», як зміниться схема тарифів морських перевезень і чи вдасться отримати субсидію, зазначив Чернов.
      «Ми ще раз говоримо, що „морське питання“ в Калінінграді не закрите, а вимагає найпильнішої уваги та величезних доробок. І без управління з боку держави всі ці процеси самоналаштовуватимуться ще дуже довго — і задушливо дорого!» - Уклав голова БМК. 

Разместил 26/09/2023 от metalmonitor
 
Связанные ссылки
· Больше про Чорна металургія
· Новость от metalmonitor


Самая читаемая статья: Чорна металургія:
Акции US Steel подешевели на 10 процентов после доклада аналитика Credit Suisse

Рейтинг статьи
Средняя оценка: 0
Ответов: 0

Пожалуйста, проголосуйте за эту статью:

Отлично
Очень хорошо
Хорошо
Нормально
Плохо

опции

 Напечатать текущую страницу Напечатать текущую страницу

При використанні матеріалів сайту посилання на Metal Monitor є обов"язковим.

Ринки феросплавів, аналіз ринку феросплавів, аналіз ринку феросплавів
© 2003-2022 Аналітична група «МеталМонітор»