На коксохімічному виробництві ЄВРАЗ НТМК на 16% збільшили обсяг навантаження коксу у вагони під час перевезення стороннім споживачам. Цього вдалося досягти завдяки зростанню на 30% частки високобортних вагонів та збільшенню завантаження сировини у напіввагони. Завдяки змінам знизилася кількість використаних вагонів, зменшився залізничний тариф на перевезення вантажів. Економічний ефект становив 20 млн рублів.
Було змінено конструкцію жолоба навантаження коксового горіха, а контролю фактичного ваги коксу у вагонах встановили спеціальні монітори. Система роботи дозаторів також змінилася. Завдяки установці дублюючих пультів управління дозаторами в місцях навантаження бункерувальники можуть самі контролювати їх запуск та зупинку.
Співробітники ЄВРАЗу запропонували ці технічні рішення за допомогою «Фабрики ідей». Їхня реалізація дозволила збільшити рівень заповнення вагонів та здійснювати навантаження відповідно до затвердженої схеми навантаження РЗ. Надалі подібну систему планується впровадити і за відвантаження інших видів продукції коксохімвиробництва.
«ЄВРАЗ НТМК завдяки пропозиціям, що надійшли на «Фабрику ідей», та реалізації програм підвищення ефективності у 2021 році заощадив 7 млрд рублів, – зазначив директор дивізіону «Урал» з розвитку БСЄ Артем Щекуров. – Авторам пропозицій виплачено понад 73 млн рублів».