Комплексная автоматизация технологических процессов
  Подписка  
  Главная
  Черная металлургия
  Цветная металлургия
  Ферросплавы
  Сырье
  Tрубы
  Машиностроение
  Химия
  Логистика
  Tендеры/Закупки
  Цены
Навігатор
· Про передплату
· Запит на передплату
· Огляди ринку
· Архів
· Пошук
· Написати нам
· Вихід
Вхід
Логин

Пароль

Пошук


Архів (за датою)
Выбрать из календаря
Реклама
Новини: «Еталон» представив електробус «Мальва Електро» із запасом ходу до 200 км



Виробник транспортних засобів корпорація «Еталон» випустила дослідний зразок міського електробуса «Мальва Електро А08611», який наразі пройшов усі випробування і готується до сертифікації, повідомив президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.
«Ми хочемо бути в Євросоюзі, і електробуси - це екологічна вимога, тому необхідно рухатися разом із ними, робити технологічні зміни у виробництві, в конструюванні. Це перша наша модель електробуса, і ми вважаємо, що вона матиме попит», - наголосив Бутко під час прес-конференції в агентстві “Інтерфакс-Україна” в четвер. Водночас він зазначив, що хоча зараз тендери щодо електробусів відбуваються переважно на 12-метрові машини, але, на його думку, вони не будуть такими ефективними, як 9,5-10-метрові. «І це підтримують і ті, хто раніше за нас почав випускати електробуси», - підтердив свою позицію Бутко. Згідно з презентацією електробуса, електробус створено на базі міського дизельного автобуса «Мальва», який дебютував торік, спільно з компанією «Інформсервіс» (Молдова), що постачає тягове високовольтне обладнання. Електробус має запас ходу до 200 км. Основна відмінність від базової моделі автобуса - надбудова на даху електробуса, де розташовані акумуляторні батареї. Електробус розрахований на 24 сидячих (плюс два відкидних) і 29 стоячих місць, також є місце для інвалідного візка.
Зовнішня світлотехніка - світлодіодна, виробництва європейських фірм. Передбачено також можливість встановлення рідинного підігрівача пасажирського салону, який працює на дизельному паливі стандарту Євро6. «Таке рішення дає змогу краще пристосуватися до умов зимової експлуатації в Україні та забезпечує більший пробіг на одній зарядці», - йдеться у відеопрезентації. Серед зовнішніх особливостей - наявність дверцят для підключення зарядного пристрою, що характерно для всіх електробусів.
«Характеристики нового електробуса загалом відповідають характеристикам зарубіжних аналогів, а подальше їхнє поліпшення відбуватиметься завдяки використанню новітніх акумуляторних батарей і тягових приводів, а також деяких традиційних для електробусів агрегатів і вузлів», - ідеться в презентації. Говорячи про ціну електробуса, Бутко зазначив, що вона орієнтовно втричі вища, ніж вартість дизельного автобуса. «Ціна дизельного близько 100-110 тис. євро (без ПДВ), а електробус буде в плюс-мінус три рази дорожчим. Але якщо порівнювати з європейськими аналогами, то, наприклад, Solaris польський або турецький Otocar із майже таким самим функціоналом і довжиною коштуватимуть EUR530-550 тис. (без ПДВ). Тобто ми розуміємо, що електротранспорт - це недешева історія», - сказав президент корпорації. Він також навів для порівняння ціни на тролейбуси: якщо корпорація продає звичайні 12-метрові за EUR300 тис., з автономним ходом - за EUR400 тис., то Чехія продає Skoda за понад EUR700 тис. (усе - без ПДВ).
«Тобто ми маємо, скажімо так, зазор за рахунок, напевно, нижчої, ніж у Європі, вартості електроенергії, нижчих заробітних плат... І ще, напевно, у нас немає такої норми прибутку, яку вони закладають у своє виробництво та продажі. У нас це 10%, і це ще добре», - резюмував Бутко. Корпорація «Еталон» охоплює 12 підприємств, зокрема Чернігівський автозавод (ЧАЗ), що випускає автобуси різних класів, і тролейбуси. Основні напрямки - виробництво автотранспортних засобів, машинобудування, складська логістика.

Разместил 24/12/2024 от metalmonitor
 
Связанные ссылки
· Больше про Машинобудування
· Новость от metalmonitor


Самая читаемая статья: Машинобудування:
В Києві представили новий міський автобус "Мальва"

Рейтинг статьи
Средняя оценка: 0
Ответов: 0

Пожалуйста, проголосуйте за эту статью:

Отлично
Очень хорошо
Хорошо
Нормально
Плохо

опции

 Напечатать текущую страницу Напечатать текущую страницу

При використанні матеріалів сайту посилання на Metal Monitor є обов"язковим.

Ринки феросплавів, аналіз ринку феросплавів, аналіз ринку феросплавів
© 2003-2022 Аналітична група «МеталМонітор»