ПрАТ «УДП» отримало результати експертизи, яка стосувалась діяльності стивідорного комплексу компанії, який працював на території Кілійського заводу (КССРЗ) протягом 2022-2023 років. Про це повідомила пресслужба пароплавства.
В компанії нагадали, що у 2022 році на Дунаї спостерігався дефіцит перевалки зерна. УДП долучилось до розбудови дунайської логістичної інфраструктури. «На території Кілійського заводу в компанії була ділянка зі старим причалом, яка багато років не використовувалась. Ми відновили паспортні глибини, інвестували в обладнання. За два роки стивідорний комплекс заробив для компанії 141 млн грн. В чотири рази більше ніж сума капітальних інвестицій (34,5 млн грн). Ми нарешті змогли планувати відвантаження, а не чекати черги в порту», – розповів заступник генерального директора Владислав Бєлах. За його словами, завдяки Кілії, УДП більш ефективно оперувало флотом, акумулювало великі партії агропродукції та завантажувало борт – великі морські судна у Констанці.
Також він додав, що завдяки роботі стивідорного комплексу в Кілії у держбюджет України надійшло 69,4 млн грн – на порядок більше ніж сплачено деякими приватними стивідорами. «Експертиза довела очевидне – і для держави, і для підприємства проєкт виявився дуже прибутковим. Ми працювали за ринковими тарифами з урахуванням того, що дістатись в Кілію можливо лише автотранспортом, що збільшує витрати на перевезення порівняно, наприклад, з портом Ізмаїлу, де є залізничне сполучення. Наразі проєкт законсервований, але все обладнання в робочому стані, хоч завтра можемо відновити діяльність», – пояснив Бєлах.